IncoPOS, IncoDroid и IncoCloud представляват усъвършенствани високотехнологични решения, съответстващи на нуждите на малкия и средния бизнес.
IncoPOS е иновативен софтуерен продукт за управление на продажби, доставки и следене на наличности. Съвместим е с Windows, MacOS и Linux системи. IncoPOS е внедрен и развит с мисията да бъде интуитивен, функционален и оптимален като цена за развиващия се бизнес.
IncoDroid е мобилното приложение за управление на търговския процес, съвместимо с устройства с операционна система Android.
IncoCloud представлява съпътстващото софутерите решение за дистанционна връзка и архивиране на данните. Благодарение на него при разрастване на Вашия бизнес нямате нужда от допълнителни сървъри или смяна на оборудването. Това е услуга, която позволява моментално архивиране на Вашите бази-данни чрез криптиран канал към нашите сървъри, като единственото условие е да има интернет връзка. Представлява облачна връзка между всички обекти и 24 часова защита на данните Ви. Връзката с интернет се използва само за трансфер на данните и нейната скорост няма отношение към услугата. IncoCloud архивира промените, което се осъществява веднага и то в рамките на няколко секунди. В процеса на архивиране не е необходимо да прекъсвате своята работа – администраторите на услугата я извършват в т.нар. заден план. В случай на загуба дори на цялата информация от някой от Вашите компютри, можете да я възстановите напълно чрез нашите сървъри.